Saturday, August 9, 2014

3 years and still counting...

Hai.

Bila tengok daisypath kat side bar, eh kejap je dah 3 tahun relationship dengan Fikri. Alhamdulillah dah selamat bertunang dan sedang elok rilek-rilek membuat preparation wedding pulak. Tak sabar. Hihi. 

Haritu pon macam dah ingat lupa je. Sebab ingat tarikh tunang je 26 Oktober. Nak dekat setahun dah weyyhh. Pastu haritu dia balik dari kampung. Amboii kemain lamaaa cik abang balik kampung yeee. Dia pon tanya, "Esok hari apa? Berapa hari bulan?" Aku pon macam ohhh baru teringat. Haha! Jarang sangat nak tengok dia sweet-sweet. Selalu buat muka takde perasaan -.-

Sepanjang berkawan ni macam-macam lah kan. Macam orang lain juga. Tak gaduh tak sah. Paling penting, perangai bughok masing2 tu memang 60% tahu lah kot! Hahaha. Aku fikir aku dah cukup cerewet dah kalau bab-bab beli barang ke apa. Ghupenye, dia double triple cerewet. Tahap boleh bertekak kat kedai orang. Bhahaha. Pastu aku buat muka. Mihmihmih. Kalau kawan yang selalu dekat dengan aku, macam Kak Nina kat u, Zati kat Dobi, dia paham lahh. Pastu gelakkan aku sebab aku bebel sorang-sorang tak puas hati. Bhahahaha. 

Lama-lama, aku merumuskan memang dua-dua pon ada perangai baik buruknya. Bad habit yang memang kite kena sedia maklum. Mihimihmih. So, ada lah pro and cons nya. Tapi kita dua orang akan sentiasa happy bila dapat makan. Wakakaka. Kadang, duit habis pon sebab makan. Tahap bela jin kot! 

Dan bila fikir kahwin tinggal berapa bulan je, aku nervous. Dalam tak sabar tu, takutnya pon boleh tahan lah! May Allah ease everything. InsyaAllah. Ameen. 

As long as Mak Abah dua-dua pon restu, itu dah cukup bahagia. Kan?

No comments:

Post a Comment