Thursday, September 10, 2015

Semester akhir, moga cepat berlalu

Assalamualaikum. Hai.

Dah 4 hari dah balik semula duduk dengan Mak. 4 hari jugak tak tengok muka Fikri. Huhu. Rindunya! Kalau siang-siang hari tu tak terasa sangat lah. Sebab kan selalu Fikri memang kerja sampai ke petang baru balik. Tiba malam je mula lah rasa sayu. Sebab selalu family time dengan dia. Dating berdua je. Kacau-kacau, menyakat, tidur. Sekarang rasa awkward kejap. Sunyi.

Huh. Tak sabar sangat nak habis belajar. Huhu. Betul sangat cakap Mak. Kita ni bila dah kahwin, macam mana annoying perangai laki kita pun, sebenarnya dia lahhhh kawan baik paling terbaik yang kita ada. Kalau takde tu rasa sunyi rasa sayu. Takde kawan nak cerita potpet itu ini. 

Selalu kalau jauh-jauh gini, Fikri memang perangai dia pemalas sikit nak 'gayut' kat telefon. Bagi dia as long as aku okay takde pape, so okay la. Huhu. Sendu. Tapi dah biasa macam tu kan. Aku pon sama je. As long aku tahu dia okay, dia ada tu, so okay lah. Dapat dengar suara kejap jadi lahh. Gitu.

Untuk 4 hari ni, sebelum aku tidur aku akan nangis dulu. Hahaha! Nasib ada our little one kat dalam ni. Dapat jugak kadang tu meluah perasaan dengan dia. Rasa macam terpujuk sikit lalu tertidur. Kahkah. Mengada sangat la kan?! Entah. Sejak preggy masuk 5 bulan ni, aku sensitif sangat! Cepat je rasa nak menangis tau. Konflik perasaan. Lol.

Nak tunggu bulan 1 tu rasa lama sangat! Bulan 9 ni pon tak habis lagi. Huhu. 

Okay daa!

No comments:

Post a Comment