Tuesday, September 16, 2014

Kuat makan

Assalamualaikum. Hai. 

Haritu, masa ukur baju nikah, tailor tanya "Ni nanti badan naik lagi tak?" Aku macam err err tak tahu la. Risau jugak kan. Aku memang sekarang dah buat sikit-sikit sebab kan aku student. Jadi, aku nak kena fikir study. Takmau kelam-kabut. Kot-kot nanti banyak assignment.

Apa yang aku sedar sekarang ni, memang nafsu makan menjadi-jadi. Lagi stress lagi cepat lapar! Sebab kat kepala ni ligat pikir itu ini. Hahaha. Harap-harap badan tak kembang! Tunang cenoet keding, aku pulak kembang setaman! Heshhh.

Hmm. Another 5 month to go. Nervous! Hahaha. Stress pon ada. Tapi macam buat-buat tak ingat je. Rasa macam ehhh lajunya masa berlalu. Lagi lah nervous nak pikul tanggungjawab as a wife. Plus, student. Plus, businesswoman! Cehh. Bisnes tu just part time je. Nanti lepas kahwin, ada la side income walau tak banyak kannn. 

Sekarang, preparation dah naik 70% lah kot? Hehe. Official photographer, settle! Door gift, settle! Cuma preparation untuk hidup berdua je tengah under construction. Haha! Bukan buat rumah ehh. Belom lagi. Hihi. 

So, harap-harap aku maintain jee macam sekarang tak naik tak turun. Bertambah seri muka. Cehhh!

Okbai. 


No comments:

Post a Comment