Saturday, December 28, 2013

Migrain

Hai @_@

Final exam is around me. Ahahahaha. Then, migrain is around me too. Pfft.

Rasa dah lama kott aku tak kena migrain ni. Tiba-tiba je dia nak menduga aku time nak exam ni. Haishhh. Sabar jerlahhh. Whatever it is, ini bukan alasan untuk aku tak study kan. Tetap kena perform walaupun kepala ni macam nak tanggal letak kat tepi. 

Dan. Bila migrain ni, semua benda pon aku rasa tak kena. Rasa macam nak maraaaaahhh je. Bukan lah sebab aku ni pemarah dan ini perkara biasa. Nehiii. Aku kira, orang yang ada migrain je kot yang memahami macam mana perasaan tu. Hiks. 

Sekarang ni dah 2-3 hari dah migrain tak hilang. Ditambah pulak aku boleh bedal durian crepe lahh aku minum kopi lahhh aku minum nescafe lahh. Memang carik penyakit. Tapi aku rasa itu okey lagi lah. Jangan carik pasal makan coklat sesedap atuk nenek je memang kiokkk teruihhh. Padan muka. 

Kuatkan semangat!

1 comment:

  1. hey kak.just blogwalking here but you are so cute.hehe.i suka gambar you dekat sidebar tuh.huhu ^^
    erm,saya rasa saya faham perasaan sis.yaa,migrain memang menduga kesabaran betul kan?rasa macam nak marah jeh.erm,kalau saya kena migrain mesti pekena panadol 2 biji and tidur lepas tuh. erm,walaupun saya tahu tak bagus untuk kesihatan akan panadol banyak banyak kan..
    then,saya jugak suka campur setengah tin 100 plus dengan setengah tin plain water.then campur dan minum.tak ingat lah pulak sapa yang bagi tips but I think it works for me..
    hehe,tak tahu lah kalau tak berkesan dengan akak.and,do visit my blog : http://bynuratikaaziz.blogspot.com
    thank you sis :)

    ReplyDelete